Změna velikosti písma

Horní menu

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
1 2 3 4
Zelenina Juvita
5 6 7
8 9 10
Poplatky za komunální odpad
11
Prodej kuřecího masa
Poplatky za komunální odpad
12
Poplatky za komunální odpad
13
Poplatky za komunální odpad
14
Poplatky za komunální odpad
15
Poplatky za komunální odpad
16
Poplatky za komunální odpad
17 18 19
Nabídka práce
20
Nabídka práce
21
Nabídka práce
22
Nabídka práce
23
Nabídka práce
24
Nabídka práce
ROKUP
Prodej ovocných stromků
25
Nabídka práce
Prodej chlazených kuřat
26
Pálení čarodejnic a vítání jara - Čarodějný slet na plácku u školy
Nabídka práce
27
Pozvánka na divadelní představení Půlnoční vlak - ochotníci Zdounky
Pozvánka na výstavu Jaro na výstavišti Floria Kroměříž
Nabídka práce
28
Pozvánka na výstavu Jaro na výstavišti Floria Kroměříž
Nabídka práce
29
Pozvánka na výstavu Jaro na výstavišti Floria Kroměříž
Nabídka práce
30
Pozvánka na výstavu Jaro na výstavišti Floria Kroměříž
Nabídka práce
1
Pozvánka na výstavu Jaro na výstavišti Floria Kroměříž
2
Pozvánka na výstavu Jaro na výstavišti Floria Kroměříž
3
Pozvánka na výstavu Jaro na výstavišti Floria Kroměříž
4
Mše svatá u kapličky sv. Floriána
Pozvánka na výstavu Jaro na výstavišti Floria Kroměříž
5
Pozvánka na výstavu Jaro na výstavišti Floria Kroměříž
Česky English

Fulltextové vyhledávání

Drobečková navigace

Úvod > Obecní úřad > Poskytování informací, příjem podání

Poskytování informací, příjem podání

Žádosti o informace

Příjem žádostí a dalších podání

Opravné prostředky

Sazebník úhrad za poskytování informací

Formuláře

Žádosti o informace

  1. Osobní podání: na Obecním úřadě v úředních dnech a hodinách:

    pondělí 8:00 - 11:30  12:30-17:00
    úterý 8:00 - 11:30  12:30-15:00
    středa 8:00 - 11:30  12:30-17:00
    pátek 8:00 - 11:00
  2. Telefonické podání+420 573 375 012
  3. Není-li žadateli na ústně (osobně či telefonicky) podanou žádost informace poskytnuta anebo nepovažuje-li žadatel informaci takto poskytnutou za dostačující, je třeba podat žádost písemně
  4. Formulář písemné žádosti naleznete níže na stránce a můžete jej doručit elektronicky na adresu obec@obecstrilky.cz , elektronickou podatelnou, nebo poštou na adresu Obecní úřad Střílky, Koryčanská 47, 768 04 Střílky.

Ze žádosti by měly být patrné tyto informace o žadateli:

jméno, příjmení, datum narození, adresa místa trvalého pobytu.

Neobsahuje-li žádost tyto údaje a zároveň jsou údaje potřeba k vyřízení žádosti o informaci, žádost se poté odloží a do sedmi dnů se žadateli zašle výzva k doplnění informací.

Příjem žádostí a způsob podání

Osobní podání: na Obecním úřadě v Obecní úřad Střílky, Koryčanská 47, 768 04 Střílky úředních dnech a hodinách:

pondělí 8:00 - 11:30 12:30-17:00
úterý 8:00 - 11:30 12:30-15:00
středa 8:00 - 11:30 12:30-17:00
pátek 8:00 - 11:00

Telefonické podání: +420 573 375 012
Poštou na adresu Obecní úřad Střílky, Koryčanská 47, 768 04 Střílky
Elektronicky na e-mail: obec@obecstrilky.cz   (v žádosti nemusí být aplikován elektronický podpis)
Elektronicky datovou schránkou: ighbis4
Elektonickou podatelnou

V případě, že je žádost podána písemně (včetně žádosti podané elektronickou poštou nebo faxem), musí splňovat minimálně tyto náležitosti:

  • komu je žádost určena,
  • jaká konkrétní informace je požadována,
  • kdo žádost podává.

Ostatní žádosti a podání se přijímají rovněž na obecním úřadě v úředních hodinách.

Lhůty pro vyřízení žádosti

Poskytnutí požadované informace od přijetí podání nebo upřesnění žádosti
- do 15 dní s možností prodloužení na 25 dnů. Prodloužení lhůty je možné pouze ze závažných důvodů s tím, že žadatel je o prodloužení lhůty informován (§ 14 odst. 5, § 20 odst. 3 zákona).

Nevztahují-li se požadované informace k působnosti obecního úřadu či obce jako právnické osoby, žádost je odložena a tato skutečnost žadateli sdělena (§ 14 odst. 3 písm. b) zákona) - do 3 dnů od odložení.

Je-li žádost nesrozumitelná nebo formulovaná příliš obecně, je žadatel vyzván k jejímu upřesnění (§ 14 odst. 3 písm. a) zákona) - do 7 dnů od podání.

Podání odvolání žadatelem po obdržení rozhodnutí o odmítnutí informace nebo po marném uplynutí lhůty pro vyřízení žádosti (§ 16, odst. 2 zákona) - do 15 dnů.

Rozhodnutí odvolacího orgánu od předložení odvolání povinným subjektem - do 15 dnů.

Upřesnění nesrozumitelné nebo obecně formulované žádosti na výzvu obecního úřadu (§ 14, odst. 3, písm.a zákona) - do 30 dnů od doručení výzvy.

Příjem a vyřízení odvolání

Způsob odvolání a jeho obsah:

  • Osobně na Obecním úřadě
  • Poštou na adresu Obecní úřad Střílky, Koryčanská 47, 768 04 Střílky
  • Formulář pro odvolání proti rozhodnutí o poskytnutí informace
  • odvolání musí obsahovat popis žádosti o podání informace, které nebylo vyhověno, datum a místo podání, odůvodnění odvolání, podpis a bydliště žadatele.

O odvolání rozhoduje:

  • obecní úřad - jedná-li se o informace spadající do samostatné působnosti obce,
  • v případě, že obecní úřad není schopen zcela vyhovět, poskytuje toto odvolání ve lhůtě 15ti dnů k nadřízenému orgánu (krajský úřad)
  • krajský úřad - jde-li o informaci spadající do přenesené působnosti.

O odvolání je nutné rozhodnout do 15 dnů od předložení rozhodujícímu subjektu. Pokud rozhodující subjekt v uvedené lhůtě o odvolání nerozhodl, má se za to, že vydal rozhodnutí, kterým se odvolání zamítá a napadené rozhodnutí potvrdil. Rozhodnutí o odmítnutí žádosti o poskytnutí informace je přezkoumatelné soudem.

Sazby za poskytování informací

Formuláře